Tonnage maximaal
2537
Tonnage op 3,00m
2340
Tonnage op 2,80m
2123
Tonnage op 2,60m
1906
Tonnage op 2,50m
1799
Tonnage op 2,00m
1267
Tonnage op 1,50m
745
Ruim inhoud
3300 m3
Aantal ruimen
2
Aantal TEU
117
Afmetingen
Ruim 1: 44 m. Ruim 2: 38 m lang.
Buikdenning
Stalen laadvloer, 12 mm.
Luikenkap
Fabr. Willems, aluminium rolluiken, hydraulisch stapelbaar.
Hoofdmotor 1
Caterpillar 3512C
– PK
1521
– Bouwjaar
2014
Keerkoppeling 1
Reintjes WAF665L
– Bouwjaar
2014
Boegschroef 1
Veth Scania
Generator 1
Hatz Stamford
– KvA
30
– Bouwjaar
2017
Generator 2
Iveco
– Bouwjaar
2005
Stuurwerk
Fabr. Vlek, hydraulisch.
Roeren
2 dubbelplaats vrijhangende balansroeren.
Brandstof (Achterschip)
35,00 m3
Brandstof (Voorschip)
5,00 m3
Smeerolie (Achterschip)
2,00 m3
Smeerolie (Voorschip)
0,90 m3
Vuile olie (Achterschip)
0,90 m3
Drinkwater (Achterschip)
17,00 m3
Drinkwater (Voorschip)
6,00 m3
Vuil water (Achterschip)
5,00 m3
Vuil water (Voorschip)
4,00 m3
Ballast pomp
4″ ballastpomp
Dekwas/lens/brandblus pomp
Aanwezig
Accommodatie achterschip 1
Hal met trap naar stuurhuis, woonkamer met open keuken, 3 slaapkamers waarvan 1 met een extra badkamer met douche en toilet en een aparte badkamer met douche en bad.
Accommodatie voorschip 1
Woonkamer met open keuken, 2 slaapkamers en een badkamer met douche en toilet.
Stuurhuis
Fabr. EBR, aluminium overzakbaar.
VHF
3x Sailor
Camera’s
Fabr. Orlaco, 5 camera’s
GPS
Furuno
Clinometer
Heftronic (bj. 2012)
Straalbuis
Aanwezig
Schroef
Fabr. Ballegooy, CuNiAl 5-blads schroef, diam. 1.700 mm. (bj. 2014)
Ankerlieren Voorschip
Fabr. De Biesbosch, oliebadlier met twee kettingschijven.
Ankerlieren Achterschip
Fabr. De Biesbosch, oliebadlier met een verhaalkop en een kettingschijf.
Studpalen
Op voor- en achterschip aanwezig (bj. 2017).
Radarmast V
Hydraulisch telescopische uitschuifbare rvs radarmast.
Autokraan
Fabr. Van Wijk, 9-15 m uitschuifbaar, hydraulisch toppend en zwenkend, 1.500 kg hefvermogen.
CVG (ADN certificaat)
Geldig tot 27-11-2019
CVO (Scheepsattest)
Geldig tot 27-11-2021
Bijzonderheden
Het MS is in 1994 met 15m verlengd bij Scheepswerf Gelria te Nijmegen.